Обратная связь

Логопедическое развлечение «Двенадцать месяцев»

«ПРОСТРАНСТВЕННОЕ ОРИЕНТИРОВАНИЕ И МОБИЛЬНОСТЬ»

Технология индивидуализации процесса обучения детей с нарушениями зрения посредством использования дидактического пособия и электронного средства обучения

«Современные технологии в специальном образовании» (2022)!

«Путешествие к лесному привалу»

20210705_145659-1-min20210705_145651-1-min

«СВЯТКI-КАЛЯДКI»

1ж2ж

«КАША ВО РТУ»

3ж4ж

ТРАНСЛЯЦИЯ ОПЫТА!

Представляем Вашему вниманию публикацию учителя-дефектолога Настусевич Татьяны Станиславовны в журнале «Здоровый образ жизни» в рубрике «Методика и опыт». Организация логопедических развлечений – одна из наиболее эффективных форм взаимодействия педагогов и детей, создание оптимальных условий для самовыражения воспитанников и преодоления речевых нарушений, коррекции и развития коммуникативной и эмоциональной сферы, как следствие – их социализация.
Читать подробнее

«Снеговичок ГРАФ в гостях»

123

«В гостях у КОРОЛЕВЫ ПРОСТУДЫ»

160698643779816069864954941606986467659

Использование дидактического наглядного материала «Собери натюрморт»

Дети дошкольного возраста с функциональными нарушениями зрения испытывают затруднения при овладении программными требованиями в образовательной области «Искусство. Изобразительная деятельность».
Читать подробнее

Сустрэнемся ў клубе “Тата побач!”

Некаторыя бацькі мяркуюць, што адна кансультацыя ў педагога-псіхолага дашкольнай установы адразу ж зможа вырашыць усе праблемы дзіцяці і сям’і. Многія бацькі, пераважна мамы, усвядоміўшы ў працэсе кансультацыі, што праблемы дзіцяці часцей тояцца ў іх уласнай псіхолага-педагагічнай некампетэнтнасці, звяртаюцца да нас ужо з іншымі просьбамі і запытамі.
Читать подробнее

«Беларусь — мая Радзіма, Лідчына — мой родны кут!»

Праблема патрыятычнага выхавання падрастаючага пакалення ў Год малой радзімы — адна з актуальных. Сёння перад дарослымі стаіць складаная задача: раскрыць у дзіцяці непаўторнасць, багацце і хараство роднага краю, узрасціць у дзіцячай душы насенне любові да роднай прыроды, гісторыі і культуры краіны, створанай працай родных і блізкіх людзей, супрацоўнікаў. Чым больш змястоўнымі будуць веды аб родным краі, яго людзях, мінулым і сучасным, тым больш эфектыўна будзе вырашацца задача выхавання грамадзяніна-патрыёта.
Читать подробнее

У “КАРАЛЕЎСТВЕ ПРАВІЛЬНАГА МАЎЛЕННЯ”

Праблема пераадолення агульнага недаразвіцця маўлення ў дашкольнікаў з парушэннямі зроку займае асаблівае месца ў іх псіхолага-педагагічнай рэабілітацыі. Недахопы вымаўлення правакуюць узнікненне ў дзяцей іншых маўленчых парушэнняў, пачуцця няўпэўненасці ў сваіх сілах, а таксама могуць прывесці да негатыўных наступстваў для развіцця особы ў цэлым.
Читать подробнее

Правілы бяспекі для выхаванцаў з парушэннямі зроку

У Лідскім спецыяльным яслях-садзе N° 16 для дзяцей з парушэннямі зроку займаюцца дзеці з функцыянальнымі парушэннямі зроку: амбліяпіяй, касавокасцю, з анамаліямі рэфракцыі і іншымі вочнымі паталогіямі. Ва ўстанове створана зіная бяспечная простора для іх развіцця. Пры абсталяванні груп і памяшканняў у першую ‘ прадугледжваюцца афарбоўванне сцен у тлыя тоны, мэбля ў адпаведнасці з роставымі зблівасцямі дзяцей, зрокавыя сігналы апоры: жоўты колер — папярэджанне, чырвоны — небяспека.
Читать подробнее

Летнія замалёўкі

Выхаванцы Лідскага спецыяльнага ясляў-сада № 16 для дзяцей з парушэннямі зроку рады кожнай новай магчымасці памаляваць з натуры на прыродзе. Традыцыйныя пленэры ў нашай установе хаваюць у сабе багатыя педагагічныя магчымасці — як для ўмацавання здароўя малышоў, так і для выяўлення іх творчых здольнасцей.
Читать подробнее